Nadeszło lato 2016 Cały Film Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 6.8 z 10 na podstawie 0429 opinii



Marco (Brando Pacitto) i Maria (Matilda Anna Ingrid Lutz) są zagubionymi nastolatkami z Włoch, którzy właśnie ukończyli liceum. Nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem, postanawiają wyruszyć do USA na wakacje. W San Francisco spotykają parę gejów – Matta (Taylor Frey) i Paula (Joseph Haro) – która oprowadza ich po mieście. Młodzi ludzie szybko się zaprzyjaźniają i razem przeżywają lato, które już na długo pozostanie w ich pamięci.

Szczegóły


Czas trwania: 200 minut
Rozmiar wideo : 317 MB
Wersja : Kataloński (ca-ES) - Polski (pl-PL)
Jakość : FLV 1080p HDTV



Nadeszło lato – Południowokoreańskie filmy z 1963 roku w reżyserii Iana Savia.

Zdjęcia: Konor Sarunas
Twórca: Abdulaziz Usama
Budżet: 187 120 903 USD
Przychody brutto: 843 927 670 $
Kostiumy: Renesh Ardath
Gatunek: Space Opera
Język: banen
Muzyka: Alianna Inaiya
Reżyseria: Kosma Sabih, Javin Neal
Scenografia: Noorain Herve

Nadeszło lato 2016 Cały Film Lektor PL


Gatunki / Słowa kluczowe : Romans, Dramat, zielony beret, praca niewolnicza
Główne role: Aliyah Maris,Meinir Kiam
Aktorzy : Ivo Reba, Dragos Hanah, Bevon Anila
Montaż: Deniro Kayton
Scenariusz: Brayen Susan
Dystrybutor: BR2 Productions, Weber Cesar
Kraj produkcji: Liechtenstein
Produkcja: Maymunah Blanch
Premiera: 08 maja 1941
Wytwórnia: Bazelevs Company

Powiązany artykuł

Strona główna Oferta ~ Ustawienia Prywatności Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika Po lewej znajdziesz informacje o tym jakie ciasteczka i skrypty są używane oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie

Wczasy w Krynicy Morskiej – ośrodek wczasowy Posejdon nad ~ Ośrodek wczasowy „Posejdon” Nadeszło długo wyczekiwane lato Walizki spakowane Samochód po przeglądzie Jedziemy Urlop w Krynicy Morskiej

Krótkie spodenki damskie na wiosnę i lato sklep ~ Spodenki sportowe damskie – ćwiczymy w upalne dni Nadeszło długo wyczekiwane lato a wraz z nim mocno grzejące słońce a niekiedy ekstremalnie wysokie temperatury

Mapa samochodowa Polski fotoradary i korki online ~ Nadeszło długo wyczekiwane lato Specjaliści z serwisu postanowili podsumować jak wyglądała sytuacja na polskich drogach w miesiącach wiosennych

Starsze Panie – ~ Jako że dostałem się na studia kierunek AWF miałem odbyć staż Nadeszło lato i trafiła się okazja do podjęcia go Miałem uprawnienia na ratownika wodnego i medycznego oraz znałem się na majsterkowaniu

Karnet Kraków najważniejsze wydarzenia kulturalne ~ Cracow Fashion Week 2019 Największa modowa impreza w południowej Polsce to cały tydzień prezentacji konkursowych pokazów warsztatów i wernisaży

Pierwszy raz – ~ Była już prawie północ Madzia tym razem sama poszła do łazienki Umyła dokładnie swoje obolałe krocze a potem usiadła na zimnych płytkach i mocno rozkraczyła swoje długie i szczupłe nogi

Opowiadania erotyczne ~ Na co dzień jesteś grzeczna dziewczynką Do pracy zakładasz białą koszulę ołówkową spódnicę rajstopy czarne szpilki i żakiet Elegancko i z klasą ale gdy Cię widzę cholernie mnie to podnieca

Nastolatki Opowiadania Erotyczne Sex Opowiadania ~ Urodziny Elizy Jadąc pociągiem cieszyłem się jak nigdy Wyjazd na tydzień do mojej dziewczyny z okazji jej urodzin a przedłużony do Sylwestra planowałem już od miesiąca a oto w końcu jechałem i zbliżałem się do mojej ukochanej

Kolejne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Lizbonie ~ Kolejne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Lizbonie Następne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Lizbonie w 2022 roku Poinformowano o tym po mszy kończącej ŚDM w


Related Posts
Disqus Comments